پرسش های متداول


با ثبت نام در این وب سایت برای کدام مسیر ها می توان بلیت تهیه کرد؟

پس از ثبت نام در این وب سایت، شما می توانید برای مسیر های بندرعباس به قشم، بندرعباس به هرمز، هرمز به بندرعباس و هرمز به قشم بلیت اینترنتی تهیه نمایید.

روش تهیه بلیت سفر دریایی از مبدا قشم چگونه است؟

برای تهیه بلیت سفر دریایی از مبدا قشم باید به وب سایت www.qeshmepay.ir مراجعه نمایید

مراحل تهیه بلیت چیست؟

با توجه به تعدد وب سایت های فروش بلیت سفر دریایی برای هر یک از بنادر، روش های متفاوتی برای اخذ بلیت وجود دارد. برای دریافت بلیت سفرهای دریایی از وب سایت Hamdticket.ir (وب سایت جاری) ابتدا باید ثبت نام کرده و سپس حساب کاربری خود را با دریافت ایمیل تائیدیه و یا دریافت پیامک فعال نمایید. پس از انجام این مراحل رمز عبور برای شما ارسال شده و می توانید پس از ورود به ناحیه کاربری وب سایت برای خود و اعضای خانواده (پس از ثبت مشخصاتشان) بلیت تهیه نمایید.

روش انجام سفر دریایی با استفاده از بلیت اینترنتی چگونه است؟

هر بلیت دارای تاریخ و ساعت حرکت مشخص است. مسافر پس از خرید بلیت اینترنتی می تواند نسبت به چاپ آن اقدام نماید. پس از مراجعه به بندر مبدا با ارائه نسخه چاپی، طبق زمان و نوع شناور اقدام به سفر نماید. در صورتیکه رسید چاپی مفقود گردد، مسافر می تواند با ارائه کارت ملی اقدام به سفر نماید.

چرا باید ثبت نام کنم؟

اعلام شماره ملی 10 رقمی برای هموطنان گرامی و شماره گذرنامه برای اتباع خارجی جهت تهیه بلیت سفرهای دریایی الزامی است. این الزام به دلیل رعایت پروتکل های ایمنی دریایی و همچنین ارائه خدمات بیمه سفر صورت می گیرد. همچنین با ثبت نام در وب سایت شما می توانید از خدمات انصراف از سفر و دریافت وجه بلیت ابطالی (پس از کسر وجوه قانونی) استفاده نمایید. از سایر خدماتی که پس از ثبت نام ارائه می شود می توان به اطلاع رسانی وضعیت تردد شناورها و همچنین مشاهده وضعیت تمامی بلیت های خریداری شده اشاره نمود.

آیا برای سایر افراد می توانم بلیت تهیه کنم؟

بلی. ابتدا باید مشخصات افراد خانواده را در بخش مربوطه ثبت نمایید.

مدت زمان اعتبار بلیت ها چگونه است؟

با توجه به انتخاب تاریخ و ساعت سفر توسط مسافر قبل از اخذ بلیت، بلیت صرفا برای زمان خریداری شده قابل استفاده است. لذا مسافرین باید حداکثر یک ساعت قبل از حرکت شناوری که بلیت آن را تهیه نموده اند، باید در بندر مبدا حضور داشته باشند.

چگونه بلیت اخذ شده ابطال خواهد شد؟

ابطال بلیت از طریق ارسال درخواست صورت می گیرد. با توجه به اینکه هیچ گونه اطلاعات حساب بانکی (اعم از شماره حساب و یا شماره کارت بانکی و ..) بنا به دلایل امنیتی از کاربر برای واریز وجه بلیت ابطالی دریافت نمی شود، میزان مبلغ ابطال تحت عنوان شارژ اعتبار در حساب کاربری وی اعمال می شود. کاربر می تواند از این وجه برای خرید بلیت در آینده استفاده نماید. بلیت هایی که زمان سفرآنها گذشته باشد قابل ابطال نیستند.

زمان بندی حرکت شناورها چگونه است؟

سعی بر اجرای سفر طبق جدول زمانبندی ارائه شده در وب سایت در بنادر مبدا است. اما در وضعیتی که شرایط جوی برای انجام سفرهای دریایی مسافری مساعد نباشد ممکن است تا اطلاع ثانوی، سفر از قبل برنامه ریزی شده با تاخیر و یا شناورهای جایگزینی که قابلیت تردد در شرایط جوی را دارا باشند انجام شود.

حساب کاربری


پس از ثبت نام، پیام فعالسازی از طریق ایمیل را دریافت نکرده ام.

روش فعالسازی از طریق دریافت ایمیل
ابتدا بخش spam را در صندوق پست الکترونیک خود را بررسی نمایید و توجه داشته باشید که آدرس صندوق باید همان آدرسی باشد که با آن ثبت نام کرده اید. در صورتیکه مراحل بالا را بررسی نموده اید جهت دریافت مجدد پیام فعالسازی اینجا کلیک کنید.
روش فعالسازی از طریق دریافت پیامک
همچنین میتوانید با دریافت پیامک حساب کاربری خود را فعال نمایید. در این روش کد اتفاقی برای شماره تلفن همراهی که در فرم ثبت نام درج نموده اید ارسال خواهد شد. پس از دریافت کد، باید آن را در بخش مربوطه وارد نمایید تا حساب کاربری شما فعال گردد برای فعالسازی حساب از طریق دریافت پیامک اینجا کلیک کنید

رمز ورود خود را فراموش کرده ام

روش یادآوری رمز عبور از طریق دریافت ایمیل
جهت دریافت رمز جدید از طریق ایمیل اینجا کلیک کنید.
روش یادآوری رمز عبور از طریق دریافت پیامک
برای دریافت رمز جدید از طریق دریافت پیامک اینجا کلیک کنید